Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Snowday!

Kategori: Allmänt

Ja så kallas det här när det kommer typ 2 dm snö haha ALLA klasser inställda idag inklusive yogan. SÅ har bara lallat runt här hemma. Vi gav oss ut i "snöstormen" (??!!) för att göra lite ärenden..kom tillbaks med inget gjort. För allting är tydligen stängt pga denna "fruktansvärda" "snöstorm" Woooow. Men jag klagar verkligen inte (bara lite) för onsdagar är verkligen den sugigaste dagen många lektioner, tidigt, mitt i veckan, allmänt seeeegt... Så när klockan ringde 6.45 i morse och vi fick reda på att klasserna var inställda gick vi och la oss i den varma sängen och somnade om. Så många gånger man bara önskar man fick göra det! Plöstsligt händer det ju faktiskt! hehehe

Ligger fortfarande i sängen. Kollat massa MADE program på MTV. Jäklans kul det där. Käkat godis, myst med Nicki men sen blev han så jobbig. När han sovit och legat still ett tag får han myror i pälsen. Så han fick inte ligga här längre...måste väl ut med honom nu. Han älskar som sagt snön, även snöblask.. det är det värsta!

Ska väl tagga för fysen imorgon 5.45, alltså ingen mer mat för idag. Då vet vi ju vart den hamnar imorgon... uäää...är dock sista fysen!! yey! Nästa vecka är det dead week (pluggvecka, och då är det seriöst nu pluggvecka!) och veckan därpå är det finals week och då drar jag heeeeeeeem :D:D yeyeyeye will det ska gå fortfort! Har så många fina julklappar jag vill ge till the family nu!

Nää, nu måste jag göra något vettigt, typ kolla mer MADE och käka godis.
PUSSSSSSSS

Jag och min man, som aldrig skulle få för sig att krossa mitt hjärta! Yessss <3 Puss på dig Nicki <3<3

Kommentarer

  • Thorvilje säger:

    Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

    2011-03-07 | 09:27:54
    Bloggadress: http://thorvilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här: