Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

No One Escapes Death! Not Even The Crazy Swedes...

Kategori: Allmänt

Såhär är det. Vår golf coach kom på en briliant idé i början av den här terminen. Alla fick ett "pass" man kan använda under den här terminen till att "missa" en fys. Dock ska man vara rädd om det här passet ut ifall att man skulle försova sig elr ngt annat hemskt. Jag sparade mitt hela terminen ifall jag skulle bli sjuk (är måste man fysa om man, seriöst nu, inte ligger på dödsbädden). Jag har dock inte blivit sjuk, inte något av det värre alla fall. Men alla fall, den här veckan är våra sista med fys. Så i Tisdags när vi skulle ha en mördar fys, efter en Thanksgiving där jag gjort allt annat än att träna, så tyckte både jag och jennifer att det var ett ypperligt tillfälle att använda våra pass. Dock hade Donken blivit lite smått irriterad...och haft en relativt "normal" (vad det nu är) fyspass. Han sa till laget att: "Tell the Swedes they don't escape death, we're doing the running on Thursday. And y'all better be here!"

Jaa..så idag mötte vi döden. Hade sån störd ångest igår..ugh. I Tisdags gick vi dock på ett skit tufft spinning pass för att komma igång med pulsen lite igen hehe. Det gick faktiskt för jäklans bra idag på fysen. Nice! Plus att det alltid var någon som klådde hunden i laget. Brrrrrraaaaa!!

Spydde 4 gånger efteråt när vi var påväg mot gymmet igen (inohmhushallen och gymmet är i två olika byggnader). Åt dessutom tre klyfto clementin innan fysen, så det kändes jäklans skönt i halsen måste jag säga. Plus att spyan SPRUTADE, alltså här snackar vi filmeffekter. Har mått illa typ hela dagen så hoppas ja inte håller på att bli sjuk =/ Plus jag är helt matt i kroppen nu. Men det var då värt det efter att vi satte dit hunden. YES!

Nu är jag i Preco..så borde återgå till plugget -.-

PUSSSSSSSS

I början av pluggandet...halvt trött, seg och uttråkad...

Några timmar senare.....:
Preco får oss att flippa...

Fy fan...

Kommentarer

  • jennifer säger:

    jag är donken/döden jag har kommit för att hämta er.... vi slapp undan denna gång!

    2010-12-03 | 03:09:34
    Bloggadress: http://ferri.blogg.se/

Kommentera inlägget här: