Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!

Kategori: Allmänt

Snart blir vi nog anmälda! För så som det låter från denna lägenhet...går inte att beskriva! hahah Nicki skäller och har hatifnatt...med andra ord damp =)  Köpte en råtta som hänger i ett snöre, så ska man fästa den uppe på dörrkarmen så hänger den här råttan och dinglar...och hoppar...Nicki hoppar då upp efter denna råttan, backar med all sin muskelkraft in mot mitt rum så gummilinan är totalt uttöjd. Sen släpper Nicki taget om råtta. Råttan dunkar in i dörren. Jennifer blir arg. Emma blir trött. Nicki skriker och skäller...Sen fortsätter han denna procedur om o om igen. Det är svårt att faktiskt föreställa sig denna situation, men den är faktiskt jävligt rolig hahah Så nu har jag snackat massa med skit igen.
VI har städat lägenheten!!! YEYEYEYEYEEYYYYY!!!! Har fått lite julstämning till o med...orkar inte skriva mer så slänger upp några skit dåliga cam bilder på delar av lägenheten...som jag skulle lagt upp för 4 månader sedan. Men bättre sent än aldrig yaoo!
PUsssss på er!!
Nicki.......damp.......-.-
Lite av mitt rum, lite av min säng med cheeta tema såklart mjauu...och Lil Wayne ofc puss på dig!
Lite mer...
Lite av köket =)
Vår fina gran och julstrumpor
Våra julestrumpor spegelvända...
"Crazy Swedes, just wanna have fun, Hakuna Matata"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: