Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Imorgon är jag påväg!

Kategori: Allmänt

Yepp, packar för fullt nu ju! Eller aa...har typ inte packat något än bara det viktigaste, vilket är alla julklappar. Älskar köpa presenter, har dock en kvar till pappsen att köpa imorgon..
Så nu är den här semestern över också =D Lämnade in alla böcker idag, känslan igår när vi gick ut från testing center med ett helt okej resultat på biologin...den går inte beskriva. Sån lättnad! Men nu vill vi bara heeem!
Idag sprang vi massa ärenden. Efter en lite galen natt, hemkommen på morgonkvisten så gick jag ut med Nicki. Slog två flugor i en smäll och fick CSN papper signade och shit. Usch snart ska man handskas med CSN skiten igen..orka dom -.- Men alla fall det jag skulle komma till var att vi fixa våra naglar idaaag! =D Fick för mig att göra något lite annorlunda så blev leopard tippar. Love it! Kommer typ göra om dom när jag kommer tilllbaks.
Sen kom lille Charlie och hämtade Nicki nyss. Han ska ta med honom till Arizona, har hört rykten om att han har en liten tjejhund där...så hoppas Nicki håller sig i skinnet hahah Men jag vet han kommer ha det super bra där, hoppas inte allt för bra. Vill ju han ska komma ihåg mej liksom..hrmf hehehe...och Jennifers tår <3 (dom lär han inte glömma han älskar dem, för att inte tala om hälsenorna XD)
Nää nu ska jag packa klart. Om jag är på humör kanske det blir ett snabbis inlägg på Boise flygplats imorgon innan vi lyfter. Har så himla mkt grejer jag vill skriva om men sen glömmer jag bort det LOL
PUSS PÅ ER
Saknar mamma pappa frida olle mormor kissekatterna och några andra, men snaaaart ses vi !
Skit trött..men här syns lite av mina nails. Puss på dom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: