Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Holy Sunday

Kategori: Allmänt

Så jäkla trött!

Har pluggat i bibblan...försökt träffa min PR grupp..ingen kom typ.. -.- fick fock lite gjort själv...försökte printa lite av min portfolio på extra fint papper på cinco/fedex....det blev fel....emma blev arg....vi fick buisness carden gratis...emma o jennifer blev glada...så dom bestämde sig för att fira med.....BK!!!!!!!!!! BK is the shit!!! Så där satt vi och bara pratade skit. Var så länge sen jennifer och jag pratade skit sist. MYS PYS!

Nu ska ja ta en alvedon, en dunder halstablett, borsta tänderna (!!!) sen sooooova. För imorgon är det Biologi. Älskar att denna veckan ska vara "dead week"-->inga lektioner. Lärarna kan dock ha lektioner ändå om de anser allt material inte har gåtts igenom, eller om dom reviewar för finals (dock är det frivilligt då, men dom som har ngt innanför pannbenet går på det). Alla fall, min vecka kommer se ut som den gör varje vecka. För mina älskade lärare har bestämt sig för att deras klasser nödvändigtvis måste undervisas även under "dead week"... Halleluja....Emma blev arg... GODNATT!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: