Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

OMG

Kategori: Allmänt

Haft en lugnt dag idag, riktigt trött efter Italien flighten hem. Piloten verkade ju minst sagt vara självmordsbenägen?! Alltså vi stog och väntade på att få lyfta när han går ut i högtalaren med att dom har "tekniska problem". Jag försöker att inte gripas av panik, finns ju ingen återvändo... Alla fall, dom stänger av all elektricitet så vi sitter där inne i 35 graders värme utan AC. En upplevelse det, speciellt när man befinner sig på ett plan fyllt med småbarnsfamiljer. Efter en jäkligt seg väntan hör man pilotens röst igen, han säger att det verkar som problemen är lösta, men utifall att något skulle vara fel så skulle vi lyfta väster ut (över havet) och inte över berget (för då kan man nödlanda enklare..?). Hmm.. jag lever ju alla fall så jag är glad! Även att jag är galet flygrädd så tror jag det börjar gå över lite! Jag har ju liksom inget val ändå? Måste ju flyga, så lika bra att sluta sitta med 200 i puls och låta det vara hehe.

Idag har jag kollat med mig själv och marabou choklad på två komedier. Mår man alltid lagom bra av! Dock är dom inte jätte bra, kommer inte ens ihåg vad dom heter. Vill se en så där riktigt bra film så man går och är lyrisk ett tag. Något i stil med SATC, Benjamin Button's Amazing Life, Pirates of the Caribbean, Legally Blonde, The Proposal, Mean Girls...etcetera etcetera!!!

Slog en pling till min älskling pälskling Jennifer idag också. Skönt att höra min stockholms brud igen. Snart drar vi tillbaks till arbetet. Vi har skrivit en lång lista över vad vi absolut måste köpa i Sverige att ta med (läs choklad, lösgodis). Ser framför mig hur sjuuuukt kul vi kommer ha när vi ska inreda och fixa i ordning vår alldeles egna lägenhet. Kommer bli så stylish! Färger, blommor och sånt där hahah. Sen så ska vi dunka hög Feel Good music när vi ska hänga in alla våra kläder och skor i färgordning i våra (stora) walk in closets. När vi fick veta att lägenheten hade walk in closets skrev vi på med en gång..dah?!?

Nee, nu ska jag jäsa lite till och ladda inför friidrotten klockan 19.00. Missa inte det!!! Jag kommer garanterat vara bänkat framför herrarnas 100 meters lopp. All I can say is YUMMI!!!!!

PUSSSS KRAAAM


Oh HELLO!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: