Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

2 days left!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hos Grannnny =D Hela familjen ska hit och äta lunch. Tänkte jag skulle hjälpa till med dukning och laga maten. Så nu är vi färdiga. Dagens meny inkluderar: förrätt: smörgåstårta (MUMS!) huvudrätt: kött och potatis med bönor, sås, sallad, färskt bröd (nää ja vet inte vad det är för kött, men gott ser det ut och det är ju det som räknar liksom) dessert: bakelser (made by Emma) smarrrrrigt. Tur vi bara tillbringar lunchen här. När man sover över hos mormor till exempel över en helg går man på fullaste allvar upp 3 kilo. Ingen bootcamp här inte!

Nu är det ju typ bara två dagar kvar tills vi drar, egentligen 3 men wtf?! Åker upp med pappsen på Måndag kväll haha. Jag trodde vi skulle åka upp på natten till Sthlm men han var rädd det skulle bli något fel på bilen, och han ville definitivt följa med och vinka av mig. GUlle pappsen <3

Nää, nu kommer resten av familjen hit så jag får väl pallra iväg.

Puss Kram!



Bakelser Made by Emma =)
Innehåller sockerkaka och chokladbotten, grädde, banangrädde och röda vinbär på toppen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: