Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Vilken dag! Och den är ännu inte över...

Kategori: Allmänt

* Försov mig imorse
* Det regnar
* Det haglar
* Har sån träningsvärk i vaderna så jag kan knappt gå
* Jag har förätit mig på godis
* Har MASSOR med plugg kvar att göra............

Men vad gör det om några år? HA HA HA
Är allmänt flummig nu, sitter i Preco och har ingen mer inspiration till att plugga mer. Om man nu kan kalla det inspiration? Hur som helst, en tutor läste igenom min teater analys igår för att hjälpa mig med lite grammar och stavfel. Men hon var så stressad så hon hade inte tid..hmm..lady it's ure job?! Sitter alla fall och ändrar om typ hela analysen nu, kul kul. Detta är min favorit klass (efter historia och franska då).
Men en sådan här depp dag lyses upp när man sitter och pluggar tillsammas med två solstrålar som Jennifer och Iris (plus ett par glammiga skor).
Nu ska vi flumma vidare.
PUSSSS pusss pusss

Mina älskade bling-bling skor...

...och mina favvo ringar <3...

...in combination wt them=

Sunshine!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: