Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Powernap

Kategori: Allmänt

Klar med dagens klasser: english102, theatre101 och University105. Sen en snabbis med effektivt skolarbete i Preco och därefter lunch i subben med Marre, Karre och hennes bf. Nu ska jag ta en power nap innan det blir dags att spela golf i värmen. Så härligt väder!!! Ska ta vara på denna dagen för från och med imorgon så ska det bli ostadigare och kallare =( typiskt! Kanske Guds drag så jag verkligen sätter mig inne i Bibblan och pluggar?? haha Ne, godnatt på er eller vad man ska säga. Är riktigt trött, blev ganska sent igårkväll när jag försökte skriva klart min theatre assignment och mitt word hängde sig så fort jag skrev ett ord. Yepp, vart lite knivigt men löste sig tillslut.

Svinga lugnt!

(Ja jag trotsar vår diet för en stund Jennifer med en äcklig amerikansk
chokladkaka..miss u!)

(tokig bild från förra terminen =D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: