Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Nu Är Jag Officiellt En Riktig Amerikan

Kategori: Allmänt

Trodde aldrig det skulle ske, men nu har det skett: jag har köpt Peanut Butter/Jordnötsmör. Men nöden har ju som sagt ingen lag, för helt plötsligt var jag jäkligt sugen på Peanut Butter när jag var på vår älskade mataffär "Albertsson's" (Alberta), vilket typ är vårt andra hem hehe. Varit en relativt lugn och regning dag, mojnade dock framåt dagen så blev 18 hål spelade. Nice!
Nu ska jag käka lite av mitt älskade Peanut Butter och därefter få lite vettiga saker gjorda!

PS. Säg inte till Coach att jag ätit av denna äckelburk, även om smaken är helt okej vill ja inte äta det på våra golftävlingar DS.


Beskåda den ökända burken, inhandlad på Albertan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: