Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Im In Love!!!

Kategori: Allmänt

Har fixat massor med ärenden nu, perfekt! Äntligen kan jag pusta ut lite för dagen, innan jag ska iväg och kolla på teater pjäsen "Main Street". Får se om det är något intressant.

Hur som helst, sitter och web shoppar lite. Klickade hem lite härliga grejer från Victoria's Secret för någon dag sedan. Blev dock typ kär i några accessoarer från Forever 21. MÅSTE HA DEM!!!

Nu ska jag ta en powernap så jag klarar av att hålla ögonen vakna under teatern. Checka in länken nedan sålänge.
Pusss o Kraam

Ringar, armband, sjal, myströja... I love it! Klicka in på http://www.forever21.com om du vill kolla vidare!!!

Redan inköpt från min favoritaffär Victoria's Secret <3 (Dock är bikinin i rosa, såklart!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: