Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Dagens höjdpunkt

Kategori: Allmänt

Är klar med lektioner för idag, sitter som vanligt i Preco och tänte få någonting gjort. Lär dock utrymma byggnaden väldigt snart... Innan jag gör det måste jag dock berätta om dagens höjdpunkt, det var på University lektionen (en ganska betydelselös klass, men ett måste att ta) läraren börjar dela ut "flash cards" där vi ska skriva ner mål för denna vecka (rena dagiset jag vet). Hur som helst, när han kommer fram till Jennifer och mig säger han helt plötsligt "Tjena, tjena!". Yes, det var verkligen dagens höjdpunkt, att denne gamle man hade tagit reda på hur man typ säger "What's up" på svenska hahaha. Helt plötsligt blev lektionen mycket intressantare. Låter kanske väldigt tråkigt och underligt för er, men i denna university klass lyser en  liknande kommentar upp hela dagen. Happy day! wohoo
Team meeting är inplanerat klockan 3, och innan det har jag mitt individuella möte med coach inplanerat. Gym ikväll?

Dagens uppdatering:
Mitt rum ser rent ut sagt förjävligt ut. Dammsuga, tvätta och damma är högst nödvändigt just nu. Det vet man med säkerhet när man börjar använda underkläder ut och in, eller?

Pusss och kram från en av de galna svenskarna
Jag längtar galet mycket just nu....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: